Demarktplein.nl
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
Plaats advertentie
Demarktplein.nl
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Honda
ID: 32427

Bobber VT 600

€4.350,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Joey
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Te koop.

Hiebij bied ik mijn Honda VT 600 Bobber aan.
Ik heb deze Honda zelf tot deze Bobber verbouwd.
Kleur is hetzelfde als de retro fiat 500 kleur. licht wit blauw wat erg mooi staat op de motor.
Motor is mooi rank door de speciale zij kappen en het mooie leren zitje met vintage veren.
Ook heb ik lang gezocht maar een oldskool remlicht wat ik er erg mooi uit vind zien.
Alle verlengde kabels zijn van gevlochten staal wat erg lastig te vinden is.
Voorvering is voorzien van nieuwe keringen en olie.
Exhaust wrap in de kleur wit.
Apehanger stuur lengte- HOOG. + hoge risers.
Door de standaard door Honda gemonteerde achtervering heeft u dus de looks van een hardtail en het comford van de vering.
Foto s spreken voor zich, heeft u verder nog vragen mag dat altijd.

Bieden mag of bel even.

Mv gr Joey

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy