ID: 26911
didi
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Leuke blouse didi mt xxl. Grijs met okergeel . Achterpand is langer, dus erg leuk op een broek
(Maatkaartje kriebelde, dus eruit geknipt.
Nieuw collectie zomer 2016.
Echt1x gedragen, vind de kleur toch niet leuk bij mij.
Doe een leuk bod. Ik heb er €49,95 voor betaald.
Voor €20 incl verzenden is de blouse verkocht.
Ophalen Rotterdam Ommoord of verzenden € 3,95 brievenbuspost.
(Maatkaartje kriebelde, dus eruit geknipt.
Nieuw collectie zomer 2016.
Echt1x gedragen, vind de kleur toch niet leuk bij mij.
Doe een leuk bod. Ik heb er €49,95 voor betaald.
Voor €20 incl verzenden is de blouse verkocht.
Ophalen Rotterdam Ommoord of verzenden € 3,95 brievenbuspost.