ID: 37582
Oppasgezin gezocht voor 2 lieve honden
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Gezocht;
(Gast)Gezin / Ouder echtpaar / Pensionado die op zoek is naar gezelschap van 2 lieve hondjes.
Als u graag honden wilt, maar zaken zoals opvang tijdens uw vakanties en de kosten die er bij komen kijken u tegenhouden, lees dan vooral even verder...
Omgeving Maarssen/Maarssenbroek, Vleuten, De Meern, Leidsche Rijn of Harmelen.
Ik ben op zoek naar een oppas adres of 2e "thuis" voor mijn 2 hondjes op wisselende dagen waarbij ze een aantal aaneengesloten dagen bij u zijn, en de overige dagen bij mij. Alles uiteraard in overleg.
Ik zoek dus géén betaalde oppas, maar iemand die het gezelschap van honden zoekt, of bijvoorbeeld een gezin wat hun kinderen verantwoordelijkheid voor een huisdier wil laten ervaren of bijbrengen.
Een parttime hond dus eigenlijk, waarbij u de lusten heeft en ik de lasten.
Bent geïnteresseerd? Ik hoor graag van u!
Kent u iemand anders in uw omgeving die past in dit verzoek, dan hoor ik dat uiteraard ook graag, of laat het ze dan weten dat ik ze zoek ;)
Voor nog meer informatie, lees hieronder verder.
Contact graag via mail, ik reageer altijd en snel.
Vriendelijke groet en graag tot ziens,
Thijs
Wat uitgebreidere informatie over mijn honden in het algemeen:
- Beide honden zijn Maltezers (kruising) en Reutjes.
- Zijn de afgelopen 6 jaar vanwege eenzelfde zoektocht ondergebracht bij een gastgezin waar ze een prima thuis vonden. Ze zijn dus al gewend aan de gezochte situatie.
- Beide zijn langhaar honden, wat betekent dat de vacht groeit net zoals haar bij de mens. Verharen of rui komt dus niet voor en dat is een groot voordeel van dit ras. Een enkele haar laat (zoals bij de mens) uiteraard wel eens los natuurlijk maar het zal geen haren-bende in huis opleveren waar katten of kortharige honden om bekend staan.
- Ze zijn allebei gewend aan reizen in de auto.
- Een oppasadres het liefst zonder andere honden (of katten).
Even voorstellen:
Dribbel,
Rustige maar vrolijke hond met regelmatig een speels karakter.
Houdt van lekker naast je op de bank zitten en geregeld een kriebel over zijn bol.Lekker wandelen, achter de bal aanrennen of gewoon lekker rustig in de mand zijn helemaal zijn ding.
Af en toe een kleine stoeipartij is er nog steeds bij.
Heeft niet in omgeving geleefd van katten.
Kan goed omgaan met kinderen en baby's, en zal ze ook nooit verkeerd benaderen.
Tevens beseft Dribbel dat er bij de kleintjes vaak wat te snoepen te vinden is.Pikken zal hij niet, maar mocht het toevallig op de grond belanden, dan heeft hij zijn naam al op dat hapje gezet.
Moet eerst even kennismaken met onbekenden, maar als hij je kent dan ben je na korte tijd zijn beste vriend.
En een kennismakings-koekje werkt voor hem natuurlijk altijd...
Qua gedrag heb ik van Dribbel nog nooit agressiviteit of een neiging daartoe gezien, maar hij kan wel aangeven waar zijn grenzen liggen als ik iets vervelends bij hem moet doen.
Al met al een makkelijk hondje met een erg leuk karakter dus om het samen te vatten.
Dommel,
Zeer rustige en gemoedelijke hond.
Kan lekker urenlang luieren en stilletjes in de mand liggen zonder een kik te geven, maar vindt het ook heerlijk om lekker tegen je aan te kruipen en aandacht te krijgen.
Houdt ook van een lekkere wandeling en de bal van zijn 'broertje' dribbel te pikken tijdens het spelen.
Is wat bangig voor andere honden en dat laat hij dan weten door de 'als ik blaf dan lijk ik misschien wel groter' -techniek toe te passen.
Is lief voor kinderen, maar moet soms wel even 'kennismaken'.
Omgang met vreemden is normaalgesproken erg makkelijk.
Hij begroet doorgaans nieuw bezoek met een kwispelende staart.
Ook van Dommel heb ik nog nooit agressief gedrag gezien op geen enkele wijze.
Over mijzelf:
Ik ben een man van 38 jaar.
Mijn honden zijn mijn passie en ik geniet daar zoveel mogelijk van.
In mijn vrije tijd hou ik van een goede film, of een gezellige avond met vrienden.
Ik werk in een restaurant waar ik naast de normale werkzaamheden mensen begeleid met een verstandelijke beperking in het arbeidsproces.
Werk wat ik met veel plezier doe en waarbij geduld en rust eigenschappen zijn die mij zowel op dat gebied als privé kenmerken.
Vanwege het horecawerk variëren mijn werkdagen en tijden.
Op maandagen ben ik wel altijd vrij.
Ik ben gemiddeld 1 weekend per maand vrij.
Door mijn werktijden kan ik de honden op de ophaaldag vaak pas wat later op de avond halen, maar nooit na 23 uur bijvoorbeeld.
Waar ben ik naar op zoek:
Zoals ik hierboven al omschreef zoek ik iemand die op zoek is naar fijn gezelschap van 2 hele lieve honden.
Alles gaat in goed overleg waarbij ik u als uitgangspunt zal stellen.
Uw vakanties hoeven bijvoorbeeld geen belemmering te zijn hiervoor.
Het zou voor mij en de honden prettig zijn als ze op mijn aaneengesloten werkdagen kunnen overnachten bij u, zodoende zullen ze bij u een tweede 'thuis' vinden.
Graag heb ik met u een kennismakingsgesprek waarin we zouden kunnen kijken wat voor beide partijen handig is, maar alles uiteraard in overleg met u.Verder kunnen we natuurlijk ook nog een proefperiode afspreken om te kijken of het wel of niet werkt.
Om zo volledig mogelijk te zijn; Ik zal uiteraard zorg dragen voor alle kosten en de voorzieningen die er voor nodig zijn.
Ik draag zorg voor de dagelijkse voeding van de honden, zorg voor manden en voerbakken, speeltjes en de lekkernij af en toe tussendoor.
Op die manier helpt u mij uit de brand met de verzorging, en kunt u de liefde en gezelschap ervaren van 2 hele lieve honden zonder de kosten daarvoor...
Geïnteresseerd? Ik hoor graag van u!
(Gast)Gezin / Ouder echtpaar / Pensionado die op zoek is naar gezelschap van 2 lieve hondjes.
Als u graag honden wilt, maar zaken zoals opvang tijdens uw vakanties en de kosten die er bij komen kijken u tegenhouden, lees dan vooral even verder...
Omgeving Maarssen/Maarssenbroek, Vleuten, De Meern, Leidsche Rijn of Harmelen.
Ik ben op zoek naar een oppas adres of 2e "thuis" voor mijn 2 hondjes op wisselende dagen waarbij ze een aantal aaneengesloten dagen bij u zijn, en de overige dagen bij mij. Alles uiteraard in overleg.
Ik zoek dus géén betaalde oppas, maar iemand die het gezelschap van honden zoekt, of bijvoorbeeld een gezin wat hun kinderen verantwoordelijkheid voor een huisdier wil laten ervaren of bijbrengen.
Een parttime hond dus eigenlijk, waarbij u de lusten heeft en ik de lasten.
Bent geïnteresseerd? Ik hoor graag van u!
Kent u iemand anders in uw omgeving die past in dit verzoek, dan hoor ik dat uiteraard ook graag, of laat het ze dan weten dat ik ze zoek ;)
Voor nog meer informatie, lees hieronder verder.
Contact graag via mail, ik reageer altijd en snel.
Vriendelijke groet en graag tot ziens,
Thijs
Wat uitgebreidere informatie over mijn honden in het algemeen:
- Beide honden zijn Maltezers (kruising) en Reutjes.
- Zijn de afgelopen 6 jaar vanwege eenzelfde zoektocht ondergebracht bij een gastgezin waar ze een prima thuis vonden. Ze zijn dus al gewend aan de gezochte situatie.
- Beide zijn langhaar honden, wat betekent dat de vacht groeit net zoals haar bij de mens. Verharen of rui komt dus niet voor en dat is een groot voordeel van dit ras. Een enkele haar laat (zoals bij de mens) uiteraard wel eens los natuurlijk maar het zal geen haren-bende in huis opleveren waar katten of kortharige honden om bekend staan.
- Ze zijn allebei gewend aan reizen in de auto.
- Een oppasadres het liefst zonder andere honden (of katten).
Even voorstellen:
Dribbel,
Rustige maar vrolijke hond met regelmatig een speels karakter.
Houdt van lekker naast je op de bank zitten en geregeld een kriebel over zijn bol.Lekker wandelen, achter de bal aanrennen of gewoon lekker rustig in de mand zijn helemaal zijn ding.
Af en toe een kleine stoeipartij is er nog steeds bij.
Heeft niet in omgeving geleefd van katten.
Kan goed omgaan met kinderen en baby's, en zal ze ook nooit verkeerd benaderen.
Tevens beseft Dribbel dat er bij de kleintjes vaak wat te snoepen te vinden is.Pikken zal hij niet, maar mocht het toevallig op de grond belanden, dan heeft hij zijn naam al op dat hapje gezet.
Moet eerst even kennismaken met onbekenden, maar als hij je kent dan ben je na korte tijd zijn beste vriend.
En een kennismakings-koekje werkt voor hem natuurlijk altijd...
Qua gedrag heb ik van Dribbel nog nooit agressiviteit of een neiging daartoe gezien, maar hij kan wel aangeven waar zijn grenzen liggen als ik iets vervelends bij hem moet doen.
Al met al een makkelijk hondje met een erg leuk karakter dus om het samen te vatten.
Dommel,
Zeer rustige en gemoedelijke hond.
Kan lekker urenlang luieren en stilletjes in de mand liggen zonder een kik te geven, maar vindt het ook heerlijk om lekker tegen je aan te kruipen en aandacht te krijgen.
Houdt ook van een lekkere wandeling en de bal van zijn 'broertje' dribbel te pikken tijdens het spelen.
Is wat bangig voor andere honden en dat laat hij dan weten door de 'als ik blaf dan lijk ik misschien wel groter' -techniek toe te passen.
Is lief voor kinderen, maar moet soms wel even 'kennismaken'.
Omgang met vreemden is normaalgesproken erg makkelijk.
Hij begroet doorgaans nieuw bezoek met een kwispelende staart.
Ook van Dommel heb ik nog nooit agressief gedrag gezien op geen enkele wijze.
Over mijzelf:
Ik ben een man van 38 jaar.
Mijn honden zijn mijn passie en ik geniet daar zoveel mogelijk van.
In mijn vrije tijd hou ik van een goede film, of een gezellige avond met vrienden.
Ik werk in een restaurant waar ik naast de normale werkzaamheden mensen begeleid met een verstandelijke beperking in het arbeidsproces.
Werk wat ik met veel plezier doe en waarbij geduld en rust eigenschappen zijn die mij zowel op dat gebied als privé kenmerken.
Vanwege het horecawerk variëren mijn werkdagen en tijden.
Op maandagen ben ik wel altijd vrij.
Ik ben gemiddeld 1 weekend per maand vrij.
Door mijn werktijden kan ik de honden op de ophaaldag vaak pas wat later op de avond halen, maar nooit na 23 uur bijvoorbeeld.
Waar ben ik naar op zoek:
Zoals ik hierboven al omschreef zoek ik iemand die op zoek is naar fijn gezelschap van 2 hele lieve honden.
Alles gaat in goed overleg waarbij ik u als uitgangspunt zal stellen.
Uw vakanties hoeven bijvoorbeeld geen belemmering te zijn hiervoor.
Het zou voor mij en de honden prettig zijn als ze op mijn aaneengesloten werkdagen kunnen overnachten bij u, zodoende zullen ze bij u een tweede 'thuis' vinden.
Graag heb ik met u een kennismakingsgesprek waarin we zouden kunnen kijken wat voor beide partijen handig is, maar alles uiteraard in overleg met u.Verder kunnen we natuurlijk ook nog een proefperiode afspreken om te kijken of het wel of niet werkt.
Om zo volledig mogelijk te zijn; Ik zal uiteraard zorg dragen voor alle kosten en de voorzieningen die er voor nodig zijn.
Ik draag zorg voor de dagelijkse voeding van de honden, zorg voor manden en voerbakken, speeltjes en de lekkernij af en toe tussendoor.
Op die manier helpt u mij uit de brand met de verzorging, en kunt u de liefde en gezelschap ervaren van 2 hele lieve honden zonder de kosten daarvoor...
Geïnteresseerd? Ik hoor graag van u!