ID: 23379
Rubberboot 3.60m !! met airdeck, Johnson 5pk en strandwielen
€700,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ivm de aanschaf van een sloep verkoop ik mijn 5-persoons rubberboot van slechts drie jaar oud.
Boot is 3 weken geleden opgepompt en is nog steeds keihard, dus loopt niet leeg.
Voorzien van brede drijvers en een opblaasbare kiel, waardoor deze zeer goede vaareigenschappen heeft.
Twee uitneembare bankjes, roeispanen, hogedruk-handluchtpomp, etc worden meegeleverd.
Omdat de boot voorzien is van een hogedruk-airdeck is deze zeer compact op te vouwen en mee te nemen.
Voorzien van een zeer betrouwbare Johnson 5 pk buitenboordmotor, die ontzettend weinig vaaruren heeft, aangezien we deze alleen gebruikten om met de kinderen heen en weer te varen als mijn vader aan het vissen was. Dat is zowel uitwendig als inwendig te zien.
Motor slaat altijd meteen aan en loopt heel regelmatig (ook stationair) en koelt prima.
De motor heeft een vooruit, neutraal en achteruit !!! en is draaiend te zien.
Tevens voorzien van een dodemansknop met koord.
Naast het ingebouwde benzinetankje in de motor doe ik er ook nog een zo goed als nieuwe losse benzinetank bij (inclusief slang en koppelingen).
Inclusief vorig jaar voor 129 Euro gekochte strandwielen, waardoor de boot heel makkelijk in- en uit het water te krijgen is (zelfs in je eentje en inclusief motor).
Ivm de aanschaf van een sloep mag de set nu weg voor slechts 700 Euro (inclusief al het bovenstaande)
Eventueel ook los te koop voor:
Rubberboot: 350 Euro
Motor: 400 Euro
Strandwielen: 75 Euro
Biedingen voor losse punten kan alleen per mail.
Ga ook mijn zeer goede en sterke Yamaha 9.9 pk 2takt kortstaart met hydrofoils nog te koop zetten (bj 1996, het nieuwere type met afgeronde kappen) (voor 1100 Euro) (ook in één keer starten en lopen, goed koelend en draaiend te zien)
Boot is 3 weken geleden opgepompt en is nog steeds keihard, dus loopt niet leeg.
Voorzien van brede drijvers en een opblaasbare kiel, waardoor deze zeer goede vaareigenschappen heeft.
Twee uitneembare bankjes, roeispanen, hogedruk-handluchtpomp, etc worden meegeleverd.
Omdat de boot voorzien is van een hogedruk-airdeck is deze zeer compact op te vouwen en mee te nemen.
Voorzien van een zeer betrouwbare Johnson 5 pk buitenboordmotor, die ontzettend weinig vaaruren heeft, aangezien we deze alleen gebruikten om met de kinderen heen en weer te varen als mijn vader aan het vissen was. Dat is zowel uitwendig als inwendig te zien.
Motor slaat altijd meteen aan en loopt heel regelmatig (ook stationair) en koelt prima.
De motor heeft een vooruit, neutraal en achteruit !!! en is draaiend te zien.
Tevens voorzien van een dodemansknop met koord.
Naast het ingebouwde benzinetankje in de motor doe ik er ook nog een zo goed als nieuwe losse benzinetank bij (inclusief slang en koppelingen).
Inclusief vorig jaar voor 129 Euro gekochte strandwielen, waardoor de boot heel makkelijk in- en uit het water te krijgen is (zelfs in je eentje en inclusief motor).
Ivm de aanschaf van een sloep mag de set nu weg voor slechts 700 Euro (inclusief al het bovenstaande)
Eventueel ook los te koop voor:
Rubberboot: 350 Euro
Motor: 400 Euro
Strandwielen: 75 Euro
Biedingen voor losse punten kan alleen per mail.
Ga ook mijn zeer goede en sterke Yamaha 9.9 pk 2takt kortstaart met hydrofoils nog te koop zetten (bj 1996, het nieuwere type met afgeronde kappen) (voor 1100 Euro) (ook in één keer starten en lopen, goed koelend en draaiend te zien)