Demarktplein.nl
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
Plaats advertentie
Demarktplein.nl
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 26531

Trace Elliot Commando Bas Gitaar Box (versterker)

€495,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

J.H. Nijmeijer
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Trace Elliot Commando All Fet Bas Preamplifier - Made in Britain. Weinig gebruikt. z.g.a.n. (15 Inch speaker).

Doordat wij mijn Trace Elliot BasVersterker niet mee kunnen nemen naar het Buitenland hebben ik toch maar besloten deze te verkopen. Deze kan best als in-huis versterker en is ook meer dan sterk genoeg op een podium. Echt een topversterker. Met zijn 100watt continue en 200watt peak heeft hij zat vermogen. De versterker is maar heel weinig gebruikt. Kan zelfs als een hoge kwaliteits muziekbox gebruikt worden. De bekleding is nog helemaal prima. De versterker zelf is zeer veelzijdig te gebruiken en geeft het geluid van je basgitaar heel mooi weer, mede door de equalizer en de drukknopjes. Vooral de 'deep' is echt goed. Een Top versterker die helaas niet meer gemaakt wordt.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy