Demarktplein.nl
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
Plaats advertentie
Demarktplein.nl
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Overige merken
ID: 40443
Advertentie ID: #68672 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Gilera gp800 ( gp 800 srv850 t-max x-max burgman )

€4.600,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

jeff
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Te koop mijn gilera gp800 uit 2008.
Rijdt goed en met 840cc en 75pk (zelfde motor als de aprilia srv850 en de aprilia mana850) hoef je naast een nieuwe t-max geeneens vol gas te geven om hem achter je te laten, want dit is de snelste motorscooter die er is.
Hij ziet er nog netjes uit en heeft hij 27000km gelopen.
De voorband word wel wat minder maar die wil ik eventueel ook nog wel laten vernieuwen.
Verder hier en daar een gebruikers krasje maar geen schades of andere rare dingen.

Ik doe hem weg omdat ik hem alweer bijna 2 jaar heb en wat anders wil.

Verder zit er nog een in hoogte verstelbaar windscherm op die op de foto's op z'n hoogst staat, en er zit ook een beenkleed bij voor in de winter of in de regen.

Gr jeff.

Ps. Ik zal hem van de week even wassen en wat meer en betere foto's plaatsen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy