ID: 41050
Advertentie ID: #41050 is verwijderd van uw verlanglijst.
Lease / bijrijdpaard gezocht !
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste allen,
Mijn naam is Bo Blom en ik ben 17 jaar oud. Nu mijn vorige lease paardje van zijn pensioen mag genieten ben ik opzoek naar een nieuw paardje.
Ik zoek een paard in de omgeving Gouda , ik ben in bezit van een scooter.
Wel zoek ik een aantal dingen in een paard ;
- een groot (rond 160/170) paard.
- liefst warmbloed.
- dressuurmatig gereden.
- mag een stout/ondeugend en jong paard zijn , maar niet agressief.
Ik heb 2 totaal verschillende paarden gehad. De een was jong, hoog en sierlijk (5jaar geleden). Deze heb ik tot het L2 (KNHS) kunnen uitbrengen. Ook nog in 2012 clubkampioen geworden. Daarna kwam een oud , kleiner en lief paard op mijn pad. Ik heb veel van dit paard mogen leren , maar ben nog lang niet uitgeleerd. Ik heb altijd de verantwoordelijkheid durven nemen.
Als het mogelijk is , alles loopt goed en op rolletjes zou ik graag het wedstrijden rijden weer op willen pakken.
Van de eigenaar verwacht ik een open communicatie en eerlijkheid. Klusjes op en rondom de stal vind ik geen probleem.
Als u vragen heeft of interesse in mijn verhaal heeft kunt u mij altijd even een berichtje sturen.
Mijn naam is Bo Blom en ik ben 17 jaar oud. Nu mijn vorige lease paardje van zijn pensioen mag genieten ben ik opzoek naar een nieuw paardje.
Ik zoek een paard in de omgeving Gouda , ik ben in bezit van een scooter.
Wel zoek ik een aantal dingen in een paard ;
- een groot (rond 160/170) paard.
- liefst warmbloed.
- dressuurmatig gereden.
- mag een stout/ondeugend en jong paard zijn , maar niet agressief.
Ik heb 2 totaal verschillende paarden gehad. De een was jong, hoog en sierlijk (5jaar geleden). Deze heb ik tot het L2 (KNHS) kunnen uitbrengen. Ook nog in 2012 clubkampioen geworden. Daarna kwam een oud , kleiner en lief paard op mijn pad. Ik heb veel van dit paard mogen leren , maar ben nog lang niet uitgeleerd. Ik heb altijd de verantwoordelijkheid durven nemen.
Als het mogelijk is , alles loopt goed en op rolletjes zou ik graag het wedstrijden rijden weer op willen pakken.
Van de eigenaar verwacht ik een open communicatie en eerlijkheid. Klusjes op en rondom de stal vind ik geen probleem.
Als u vragen heeft of interesse in mijn verhaal heeft kunt u mij altijd even een berichtje sturen.